Víte, jak snadno a rychle lze ukrást a zneužít data z profilů na Facebooku? | Michal Smrčka - blog

Víte, jak snadno a rychle lze ukrást a zneužít data z profilů na Facebooku?

Myslíte si, že tak úspěšný a obrovský portál, jako je Facebook, musí být prostě vymyšlen tak, abyste o data jen tak nepřišli? Omyl. Pokud Facebook aktivně používáte, s velkou pravděpodobností jsou už i vaše veškeré citlivé údaje v databázích nejrůznějších agentur (nejen reklamních).

Celý princip shromažďování dat cizí osobou je velmi jednoduchý.

  facebook

Sběratelé dat vytvoří na Facebooku novou aplikaci. Například s názvem „How Big Is You Ego Quiz“ (kvíz, jak je velké vaše ego). Pokud se pokusíte tento „kvíz“, stejně jako jakoukoli jinou aplikaci, spustit, je zapotřebí potvrdit upozornění, že aplikace může použít ke svému fungování vaše osobní data. A toto je kámen úrazu, ve skutečnosti to 99% opojených uživatelů bez přečtení odsouhlasí.

Nenásleduje žádný kvíz o vašem egu. Aplikace má nyní přístup do vašich osobních údajů – uloží si je do databáze a automaticky se ihned pošle všem vašim přátelům vzkaz „[Vaše jméno] vás také pozval k vyplnění kvízu How Big Is You Ego. Klikněte zde.“.

quiz-facebook

Takhle se aplikace lavinovitě šíří a stačí několik málo minut pro získání obrovské databáze lidí s citlivými údaji, informacemi o osobních údajích kamarádů těchto lidí atp. Data k nezaplacení a může je mít kdokoli zadarmo a téměř hned.

A jak lze takto získaná data zneužít?

Již jsem se setkal s podivnými žádostmi, které mým kamarádům chodí. Také se jejich fotografie začaly objevovat v nejrůznějších reklamních bannerech (ve stylu „Petře Nováku, pojď si k nám vsadit a vyhrát“ a jeho fotografie) – taková reklama zaručeně upoutá pozornost. (Samozřejmě každému čtenáři se zobrazí jeho vlastní fotka, pokud mu data byla ukradena.)

Také jsem zaznamenal různé SPAMy, které byly velmi chytře promyšlené. Jsem přesvědčen, že touto krádeží dat získává uživatele sociální síť Badoo, a to těmito e-maily:

badoo-message

Samozřejmě příjemci e-mailu nikdo žádný vzkaz na Badoo nenechával. Jen se využilo ukradených dat o vztazích uživatelů a je to takové lákadlo, jak donutit příjemce k registraci na server. Ta mimochodem trvá poměrně dlouho a je nutná k zobrazení tohoto vzkazu, avšak nakonec můžete hledat, jak chcete, žádný vzkaz nenajdete.

Jak se tato situace bude vyvíjet dál? Určitě se brzy objeví vydírání na bázi sociálního inženýrství (třeba i telefonicky – pokud podvodník bude znát spoustu údajů a jména přátel, u lehce zmanipulovatelných lidí snadno získá důvěru). Také se může začít vydělávat na aktuálním nadšení uživatelů např. formou premium SMS. 

Pokud se vám nelíbí, jak může být s vašimi daty nakládáno, máte tyto možnosti:

  1. Nezakládejte si účet na Facebooku nebo si ho zrušte.
  2. Pokud ho již máte, můžete eliminovat riziko na minimum tím, že si budete dávat pozor na aplikace, které vaše data kradou. Zejména pokud vás do nějaké najednou „zvou“ desítky vašich přátel – pozvánky bývají totiž rozesílané automaticky
  3. Nezadávejte do systému žádná soukromá data kromě těch nezbytných (e-mail). Ani profilová fotka není povinná a z ostatních fotek, kde vás přátelé označí, můžete toto označení vymazat (tzv. „tag“)
  4. Buďte obezřetní a nevěřte všemu, co vám kdo na internetu řekne. Patří to mezi důležitá pravidla netikety, dodržujte ji.

Bude skvělé, když o tomto článku dáte vědět svým přátelům např. nasdílením na Facebook (dole tlačítko "Přidat do: Facebook") nebo zalinkováním na Linkuj.cz.

PS: Pomíjím možnost, že sami majitelé Facebooku můžou vaše data prodávat (dali jste jim při registraci souhlas) - a dokonce i ty, které jste už smazal/a (servery je archivují).

>> Čtěte dále: Co je Badoo: pochybná sociální síť


Čtěte také:
10. 06. 2009 v 20:24 • Sociální sítě • autor Michal Smrčka
 

Názory a komentáře k článku


[1] aneta 10. 06. 2009, 22:48
wow hustý

[2] krbec e-mail www10. 06. 2009, 23:33
hmm jasnej clanek zamerenej proti fb. asi na tom bude neco pravdy,ale kazdej clovek se zdravym rozumemm neklika na zadny reklamy. a ze mi nekdo nechal zpravu? je milion zpusobu jak by mi ji mohl sdelit, treba poslat zpravu na fb, proc vyuzivat nejaky sluzby treti strany... co se spamu tyce, inteligentni tvor ma minimalne dve mailovy adresy. ofic a neofic, na registrace do vsemoznech for a treba na fb. a kdyz si nekdo zada do profilu telefon a adresu, tak at se pak nedivi, az mu nekdo zazvoni na dvere a zacne prodavat vysavace...

[3] Marketa 11. 06. 2009, 08:35
hm....uz jsem o tom uvazovala, jak se to da zneuzit, kdyz se o tom pise. nic takhle konkretniho jsem zatim neslysela...

[4] Vasek e-mail www11. 06. 2009, 11:28
Kdo si hraje s ohněm, nesmí se divit, když se spálí.

[5] Ed Brand www11. 06. 2009, 13:02
Jen na okrajk Badoo, e-mailové kontakty se nezískávají prostřednictvím Facebooku. Mě osobně to přišlo na více adres... Spíš bych to viděl na nějakého crawlera, který slídí po webu a sbírá data.

[6] Michal Smrčka admin 11. 06. 2009, 13:55
El Brand: Mám potvrzeno, že zmiňovaná informace o vztahu 2 lidí (resp. člověk A posílá vzkaz člověku B na Badoo) neexistovala jinde, než na Facebooku. Přesněji šlo o 2 bývalé spolužáky ze základní školy, kteří se po x letech náhodou na Facebooku potkali. E-mail přišel několik dní po "spřátelení".
Je tedy pravděpodobné, že Badoo získává data různými nástroji - včetně Facebooku.
Je zde ale ještě možnost, že Badoo tuto databázi uživatelů odkoupil od tvůrců vykradačské aplikace.

[7] MaD e-mail 11. 06. 2009, 17:14
Vďaka, konečne rozumný článok o tom, čo ja tvrdím stále. Facebook nemám, ani ho nechcem.

[8] Vaca e-mail 11. 06. 2009, 19:49
Potvrzuji spojitost ziskanych dat pro Badoo z Facebooku. Navic si myslim, ze rozesila zpravy i pratelum okradene osoby. Jelikoz ja jsem na FB velmi obezretny, nepovoluji zadne aplikace 3. strany a stejne mi chodi e-maily od Badoo(stejne jako je screen ve clanku).
Dekuji Michalovi za tento clanek a vubec si nemyslim, ze by byl zameren proti facebooku. Pouze upozornuje na rizika s nim spojena.

[9] Peta 11. 06. 2009, 23:00
I kdyby to nebyla pravda je dobrý nad tím aspon popřemýšlet a zas kdyby to nebyla prabda komu by stálo za to to jsem takhle psát...prostě si myslím, že na tom něco bude a furt lepší být obezřetná, děkuji pane Smrčko:)

[10] Vojtěch Koudela 12. 06. 2009, 00:16
Tenhle článek podle mě není zaměřen proti FB, ale rozhodně popisuje problém sociálních sítí obecně i problém internetu. Založte si emailovou schránku zaregistrujte se s ní na 10 různých služeb a jen se každý týden kochejte, kolik mailů Vám skončí ve spamovém koši. :-) Lidi by obecně měli být obezřetnější na to co o sobě kde píší.

[11] Petr 12. 06. 2009, 09:29
Jehovisti taky využívají ke krádeži dat kvůli oblbování. Jednou se to stalo.

[12] zuzana 12. 06. 2009, 10:57
no ja len nechápem, jak si niekto môže dať do profilu aj svoje tel. číslo alebo adresu...

[13] kveta 12. 06. 2009, 16:08
mě přišel mail, že mám zprávu na Badoo od známé, kterou mám pouze na mailu na seznamu. Na FB registraci mám, ale nechodím tam, ani tam nemám uvedený mail ze seznamu. Zpráva od Badoo mi přišla i na služební mail a to už nechápu vůbec. Když jsem chtěla registraci na Badoo zrušit, píše mě to - neplatné heslo!!! žádala jsem, aby poslali zapomenuté heslo, je to už 3 dny a NIC!!! Už jsem fakt dost naštvaná, protože zase ode mě chodí maily, že jsem kamarádům nechala zprávu na Badoo...

[14] Rada e-mail 13. 06. 2009, 09:00
No přátelé , jsem naštvaný , jak jsem nechytrý...
jakým zp. jsem se nechal napálit a málem jsem jim dal heslo k přihlášení do máho e-mailu....myslím si , že
je to nebezpečné a podniknu všechny kroky k tomu ,
abych všechny mé kontakty v e-mailu informoval o hrozbě.Nenechávejte nikde uložené citlivé info a nesmazané e-maily.

[15] Zuzana 13. 06. 2009, 23:41
Diky, pekny clanek. Moh by mi jeste nekdo poradit, co udelat, kdyz jsme v zachvatu blbosti nekterym tem aplikacim pristup umoznila? Da se to nejak zrusit? Zkousela jsem se k necemu proklikat, ale neuspesne.

[16] Michal Smrčka admin 13. 06. 2009, 23:47
Zuzana: Pod položkou "nastavení" (nahoře) a "nastavení aplikací" lze křížkem aplikace vymazat.

[17] mata 14. 06. 2009, 09:13
nj nic novyho pod sluncem ... mi prijde upozorneni, ze aplikace pracovat a vyuzivat vase soukroma data, jako dostatecne vymluvna ... jinak k panu krbcovi [2] ... to, ze rozumny clovek na nic neklika jsem si taky myslel, ale je mi az neuveritelny, kolik lidi to dela, prave napriklad v pripade tech testu. pri cca 50ti kontaktech co tam mam, vidim kazdy den tak 10 testu :o(

[18] jiřička e-mail 15. 06. 2009, 06:35
hm, hm;ó, jé:také jsem chytlavá a nechávám se"ukecat. Budu muset zabrzdit; ale jak uvěřit??????

[19] dolik.rce 15. 06. 2009, 10:15
Badoo získává nové členy tím že (na žádost uživatele) prohledá jeho facebook,mail atd. a nabídne možnost kontaktovat všechny osoby které najde. Většina lidí to prostě odklikne. Ale jinak souhlasím že je to pěkný podfuk, když se to tváří jako že tam máte zprávu :-)

[20] marcel 15. 06. 2009, 10:41
prijde mi ze problem neni ve facebooku ale v blbosti jeho uzivatelu. zaroven mi ale prijde az vtipna snaha o ochraneni "citlivych" informaci. co to ma byt? adresa? budou mi snad chodit dopisove bomby kdyz ji si ji napisu na fb? telefon? tam mi maximalne hrozi par nechtenych telefonatu o pruzkumu trhu, ale ty mam i tak. zkratka nevidim zadne konkretni nebezpeci, taky teda nejsem sexy blondyna kterou by nekdo stalkoval ;)

[21] MzK www15. 06. 2009, 18:44
Ahoj, nedávno jsem blognul o tom samém, taky se mi badoo.com vůbec nezdá a nelíbí se mi ty jejich praktiky. Už to jednou bylo ve formě hi5.
http://mozektevidi.net/clanek/jak-se-vykrada-soukromi-na-facebooku-badoo-com

[22] Lili 15. 06. 2009, 20:50
Spojitost s facebookem je zavádějící. Opakovaně mi přišel email od spolužačky ze ZŠ, která má můj email uložený pouze ve své emailové schránce. Jsem na facebooku, ale mám pro něj založen spešl email na hotmailu a většinu aplikací zablokovaných. Máme třídu na Spolužácích.cz, kam se přihlašuju přes email na seznamu.cz a běžně používám email na centrum.cz.
Dotyčná osoba na Badoo prokazatelně existuje a má tam fotky. Domnívám se, že tenhle vychytralý server jen pravidelně projíždí její kontakty v emailu.

[23] Michal Smrčka admin 15. 06. 2009, 21:09
Lili: Nikde jsem neřekl, že Badoo získává kontakty POUZE z Facebooku. Přečti si 6. příspěvek v této diskuzi.

[24] Ondra e-mail www16. 06. 2009, 03:55
No - cely clanek mi prijde prehnany. kdybych si chtel strezit sve soukromi v realnem svete pobodnym zpusobem jako navrhovany postup na FB (ukoncit, zrusit profilovou fotku) tak se bud zavru do sklepa, nebo si vemu kuklu, aby me nahodou nekdo nevidel, ze jsi jdu koupit rohliky...
Uznavam, ze neni dobre davat na facebook citlive udaje, ale tento clanek je prehnany.. mimochodem, aplikace na facebooku nemuze rozesilat zpravy ostatnim uzivatelum bez souhlasu uzivatele (a i pokud ma, muze odeslat jen omezeny pocet zprav), muze jen umistit zpravu na jeho stenu..

[25] Honza e-mail 16. 06. 2009, 12:35
Ondro, tady nejde o rozesílání zpráv na FB, ale také na maily získané prostřednictvím toho, a ten počet nijak neovlivníš a neomezíš. Já osobně od Badoo dostávám zprávy každý druhý den, cca 5 mailů se vzkazem, že mám u nich zprávu. Badoo jsem přidal do SPAMu a tím to vyřešil. Článek však dobře upozorňuje běžného uživatele, že se tak dějě. Já sám se považuji za běžného uživatele, ale jak jsem zjistil, "běžný" uživatel na tom občas není ani z 10% jako já. Fakt o tom, že lze tato data takto získat je alarmující, protože je příště může využít někdo jiný... Případně když půjdeme dále, tak je možné tímto jisté vztahy mezi lidmi používat na všelijaké účely, např. politické, mediální apod...

[26] Roman 16. 06. 2009, 18:55
Tak jsem si po přečtení článku i celé diskuse vytáhl z koše zahozený email od badoo (pro mě dnes první v historii), abych se na něj tedy podíval blíž. A vychází mi z toho, že mě našel skrze www.lide.cz. Poněvadž jak já, tak údajný pachatel "zprávy" máme profily pod těmi danými jmény (xxx@seznam.cz) právě na lidé.cz. Tak to jen pro rozšíření upozornění.

[27] JAKUB 18. 06. 2009, 01:40
A napadlo nekoho že Badoo a facebook je jedna a ta semá společnost a jen provozují dva servery??? A proto ty vzkazy z badoo . A myslím si že pokud by mi přišla nějaká reklama z internetu s mojí fotkou, a vím že té společnosti jsem nedal souhlas k použití mého fota tak je to krádež osobních dat a je to právně žalovatelné.Tudíž necht kradou mé fotky ze serverů a používají je na reklamy s tím že si myslí že vydělají nakonec budu já ten kdo vydělá na nich.

[28] Michal Smrčka admin 18. 06. 2009, 09:32
JAKUB: Ten souhlas k použití všech tvých dat (vč. fotografií) jsi jim dal hned při registraci na Facebook.

[29] JAKUB 18. 06. 2009, 10:15
Michal Smrčka- to sice ano ale souhlas k použití mích dat k věcem co se týká facebooku a né k reklamním účelům třetích stran--a myslím že vk tomu souhlasu k použití osobních dat se váže i ochrana osobních údaju která chrání osobní údaje proti zneužití třetími stranami. Podle mě by měl už sám facebook hlídat to aby se tu nezneužívala osobní data. Myslím že je to i v zájmu tohoto serveru. Vždyt přeci čím více spokojených zákazníků tím lépe. Nebo ne?

[30] Petr S. e-mail www19. 06. 2009, 07:10
[13] kveta: Tak si dej všechny maily z domeny badoo na spam list a budes mit klid.

[31] kláruš 22. 06. 2009, 07:58
a co se mi může stát, když jim odsouhlasím sdílení údajů?? :D nebo společnost má právo i tyto nashromážděné informace publikovat?? o tom jsem nikde nic nečetla, ale je možné, že jsem si toho prostě nevšimla. :-))) pokud mi jen na profil přijdou nějaké upomínky, není to nic tragického, ostatně kdyby bylo, asi by síť FB ani neměla tolik příznivců.
a pak že zprávy jsou objektivní. :D

[32] Jiří M. 22. 06. 2009, 13:35
Ono celý slavný Badoo taky získává informace z blbosti jiných, páč mhoho lidí vyplní při registraci mail a heslo k mailu!! a to je pak otázka vteřin získání mailů pro další spamování... Takže bacha nato, šíří se fofrově i pomocí mailů.

[33] fresh 22. 06. 2009, 14:10
JAKUB: "Vždyt přeci čím více spokojených zákazníků tím lépe."

Myslíš spamerov?
Obávam sa, že spokojnými zákazníkmi FB sú práve spameri a iná háveď, nie užívatelia, ktorí ho využívajú bezplatne ;-)

[34] fa.llen e-mail 27. 06. 2009, 16:25
FB je fajn ... jen člověk nesmí bejt pitomej a klikat na kazdou picovinu cose tam objevi ... ale lidi sou blbi takze nato klikat budou :D (obecne sou lidi blbi - lidsto v celku - konkretne jsou tu jedinci kteri maji inteligenci a necvakaji na kazdou cipovinu na internetu co jim gde vyskoci za odkaz a podobne) ...
... takze tak :P

[35] easyyy 13. 07. 2009, 23:23
presne tak.. jako spousty predeslych tak i facebook je naprosto zbytecna aplikace.. rychly boom rychly pad.., za par let kdyz se nekoho zeptate na facebook tak se vas jen zepta: co to je?

[36] easyyy 13. 07. 2009, 23:24
btw prectete si prispevek od toho nademnou.. tohle z nej udelal facebook, libimseti a podobny sracky..
( myslim to, ze neumi napsat "y" a nebo dava "g" tam "GDE" nema byt..)

[37] Kutlík e-mail 20. 07. 2009, 14:18
Souhlasím, co se týká Facebooku - to je kapitola sama pro sebe, nehledě na skutečnost, že si už omotal několik rozhlasových stanic a ty za jejich penízky je propagují a ještě zvou na chat na uvedeném portálu a pokud tam človíček chce chatovat, musí se registrovat a těch údajů co človíček vyplní je víc než dost a je tam i ten souhlas..., takže není co řešit a Badoo - to je portál také k nezaplacení.., banda vyčůraných lidiček co tento web mají, už jen ten fakt, že při prvním vstupu ti tento portál prolustruje kontakty v Outlooku, to už hovoří samo o sobě a dále... - chceš být na prvním místě tak zaplať - mobilem 20,-..., chceš aby tvá fotka byla na baneru (9 ks) opět zaplať 20,- Kč, jinak se človíček propadá a zůstává někde na ocasu..., myslím, že na seznámení se existuje celá řada seznamek a bez udávání citlivých osobních dat a údajů, stačí jen nick a mail, ostatní si už človíček ohlídá... tak vážení, jen tak dál, dávejte podvodníkům své platné mail adresy a pak se občas podívejte do spamového koše co ptákovin a hlavně odkazů na nákup VIAGRY, CIALISU..., zvětšení penisu anebo krásný sex ženám..., odkazy na erotické stránky anebo na stránky mladých ruských kočiček, které za pár € na jejich webovky vám ukážou sedmý div světa, který je stále vlhký a vůbec nezreziví nebo ukáží silikonem vycpané hrby na hrudi..., tak přátelé jen tak dál, v dnešní době je chztráků na internetu víc než dost a hlavně jim jde o peníze, jenže ty Vaše... tak vzhůru k jejich podpoře - dřív než na něco klikneš - mysli a to hlavou... ne tím dole...ahoj

[38] e-mail 31. 07. 2009, 19:18
Nechci nic namítat proti, ale podle mě to je krásně pravdivé... Už po 3 mi přišel mail od "badoo.com"

[39] ewash e-mail 05. 08. 2009, 19:58
Uz se mi to cele nechce cist :) , tak uz to tu někdo mozna napsal. Badoo urcite funguje jako Facebook v jedne veci, muzete si jim nechat projet Vas email, cili pozve to vsechny lidi co mate v adresari, nebo zjisti jestli se znate - udaje o nich ma, protoze uz jsou tam zaregistrovani.To vsechno ale jen kdyz mu to dovolite. Samozrejme to jde jen s firmami - google yahoo seznam atd.. Co se Facebooku tyce, pokrok nezastavite, tohle je bohuzel budoucnost...

[40] Judy 22. 08. 2009, 18:35
co se týče Badoo, tak vůbec nemusíte dávat souhlas s tím aby prohledal vaší schránku a získal tak kontakty, dělá to automaticky a bez vašeho vědomí rozešle email s tím, že máte na Badoo zprávu od kamaráda, kterou samozřejmě po zaregistrování nikde nenajdete

[41] Jirka 30. 08. 2009, 23:37
prosim prosim byl bych vam moc vdecnej za radu jak smazat ucet na facebook, nemuzu na to prijit. kdyz na to prijdete napiste prosim budto sem jako odpoved nebo na muj mail troglodit(tecka)nick(zavinac)seznam(tecka)(cz)

[42] Michal Smrčka admin 31. 08. 2009, 13:03
Jirka: Smazat účet na Facebooku nejde. Můžeš ho jen deaktivovat, data na něm zůstanou, ale profil bude skrytý. Nastavení/Settings - Nastavení účtu/Account Settings - deaktivovat účet/deactivate account.
Pokud se za půl roku rozhodneš se zase na Facebook vrátit, účet se akorát obnoví s budeš "pokračovat" :)

[43] Necky 08. 09. 2009, 20:29
Ahojky lidičky!Tak já na FB nejsem a chodilo mi od Badoo furt nějaký "oznámení o uložení zprávy" jménem x lidí.A to jsem ani na jednu neklikl,páč nejsem trouba.Dokonce jsem neklikl ani na odkaz "nechcete,aby vám chodily další oznámení bla bla bla..."Vyřešil jsem to zablokováním domény v e-mailu a mám klid.Zdá se mi,že je to dost podezřelý subjekt,ani bych se nedivil nějaké žalobě.

[44] DjH e-mail www09. 09. 2009, 22:20
SQL injekce na Facebooku (není to až tak dávno) > http://www.hackersblog.org/2009/02/04/facebook-hacked-o-baza-de-date-cu-milioane-de-conturi-ce-pot-fi-accesate-de-oricine/

[45] Imrich Alfons Potožný 27. 09. 2009, 23:16
Přišlo mi dnes upozornění na zprávu z Badoo s údaji kamarádky, která není na Facebooku, takže zdroje musí být i jinde.

[46] Guest 08. 11. 2009, 21:47
někdo mě změnil heslo na emailu a já bych rád to heslo chtěl vědět nevite nahodou jak prosím

[47] milda e-mail 14. 12. 2009, 03:03
účet na "fejsbuku" podle mě jde, soudě podle kamarádky, které sami provozovatelé vymazali pro nevhodné fotky... nicméně blbej člověk kterej pravdivý informace zadává

[48] Naty 29. 12. 2009, 21:35
Taky mi někdo poslal mail, že mám zprávu na Badoo, ale nejsem ani fb, takže nevím odkud mohli můj email vyhrabat...

[49] dada e-mail 06. 02. 2010, 00:12
Badoo-tiez som dostala spravu, zaregistrovala sa. Chcem odtial prec, neviem ako. Spravy dostavam a neviem ich otvorit.Nechcem, aby odo mna niektore moje kontakty dostavali spravy a dostavaju ich. Neviem co robit. Nasla som "nastavenie", ale nenasla "nastavenie aplikacie". Neviem zrusit registraciu.

[50] Dan Dušek e-mail www21. 03. 2010, 17:15
Tenhle článek se mi líbí - ale vidím to takhle - Když jsou uživatelé blbí a nabízejí svá data všem, můžu bez jakýchkoliv výčitek svědomí aplikovat "Blbý kdo dává, blbější kdo nebere", když jsou lidé blbí, proč to nezneužít, třeba je to jednou vytrestá a budou opatrnější :).

[51] Bláža 17. 09. 2010, 23:06
Já jsem se na Badoo taky jako hloupá ovečka zaregistrovala, po výše zmiňované pozvánce, ale když jsem viděla, jak jsou odporně zvědaví a nutí člověka,aby tam dal fotky, aby si je mohli prohlížet nějací, pro mě cizí, lidé, kteří mě snad chtějí kontaktovat, či co.... Okamžitě jsem se odregistrovala, už nevím jak (bylo to zdlouhavé), nevím jestli dostatečně (přesvědčovat se nebudu). Co se týče FB, ten mám, mám ho ráda, ale taky odmáčknu kdejakou kravinu, ačkoliv jsem o dost opatrnější, než spousta mých přátel. Už jenom to, že moje fotky mohou řetězově oblétnout takovou spoustu cizích lidí... Zlatý fotoalbum doma v knihovně. Jediný fakt, který mě uklidňuje, je to, že nejsem blbá sama.

[52] Aleš www08. 10. 2010, 09:29
Jednoduché, mám víc emailů a ten co je tam uvedený je takový koš na spamy po registracích.

[53] pazzout e-mail 29. 11. 2010, 13:10
nejhezčí je patička pokud se vám článek líbí můžete ho sdílet na facebooku... jinak už jsem o tom taky slyšel a okamžitě začal mazat svoje data ze všech sítí:)))

[54] Peta e-mail 01. 12. 2010, 18:31
kdyz se nemas ceho bat tak se nemas ceho bat MooPig apropoo napadla me myslenka "co kdyz je tadyta stranka stejna jako ty o kterych se tady pise a co hur muze jich byt vic" ale verim ze to tak neni tady na tom S.......M svete neni moc lidi co by chteli pomahat ale admin tohoto webu je takovi (lidsky) s pozdravem 21.12 2012 Galakticky Stred !!!

[55] petr 23. 12. 2010, 10:19
a tos i jako myslíte že já sem zadávám pravdivý údaje? ty at si klidně zneužijou)))

[56] apin e-mail www10. 01. 2011, 12:33
Mě se líbí ty příspěvky typu: inteligentní člověk nekliká na kdejakou blbost...
Inteligentní člověk taky třeba nekouří a inteligentní člověk nemá profil na stupidbooku :)

[57] jan blecha e-mail 25. 01. 2011, 22:15
jsem jedním z těch co badoo použil. je nějaká cesta jak z toho ven? stále mi chodí na email zprávy od nich. poradí někdo.Díky

[58] Pegrimek 19. 06. 2011, 19:40
Lidi je to pravda! Se vznikem socialnic siti zanika osobni soukromi, tak si rozmyslete co je pro vas cennejsi. Nechci,nemam a mit nebudu!

[59] JrkB2 e-mail 21. 06. 2011, 18:11
opravdu mě pobavil bod jedna u konce článku..a hned pod body tučně sdílej na facebook :-D příde mi že si tady někdo lže do kapsy :-D

[60] KATKA 28. 06. 2011, 12:43
TO SI NEMYSLÍM ŽE JE TO LŽIVÝ ČLÁNEK, O PRODEJI OSOBNÍCH DAT JSEM JIŽ SLYŠELA A PRAVDOU JE ŽE PRODEJNÍ SERVRY KTERÉ JSEM NIKDY NENAVŠTÍVILA SI MŮJ EMAIL KAM MI ZASÍLAJÍ REKLAMY SI Z PRSTU NEVYCUCALY A CELKOVĚ MÁ TENTO ČLÁNEK SVOU LOGIKU

[61] Hanka e-mail 05. 09. 2012, 16:06
Já jsem měla účet deaktivovaný, protože jsem o FCB také příliš nestála, ale občas u některých slevových portálů je možná diskuse pouze přes FCB, tak z toho důvodu jsem jej potřebovala mít. Ale byl deaktivovaný. Někdo jej aktivoval, přidal si k němu další e-mailovou adresu, změnil heslo a já už se k účtu nedostala. Řeším to s FCB již 2 měsíce, protože mi účet ukradl nějaký úchyl, který si tam pod mým jménem natahal stovky polo/obnažených dívenek (bůhví zda jsou vůbec zletilé) s patřičnými deviantními komentáři, do oblíbených stránek si dal např. "my úchyláci" apod., a všechno se to tam prezentuje pod mým jménem. Facebook chtěl po mně zaslání oskenovaného úředního dokladu, barevného, s mojí fotkou, datem narození apod. (prý řidičák, občanka, pas). Poslala jsem jim ŘP, který se mi zdál tak nějak nejméně zneužitelný. Po týdnu přišla zpráva, že jim ŘP nestačí, mám poslat jiný doklad, pokud nebude úřední a barevný, tak k němu chtějí ještě kopii rodného listu. Přijde mi to jako podvodná snaha vylákat ze mne doklady a pak bych taky mohla zjistit, že si na tyto doklady vzal někdo někde nějaké půjčky nebo něco podobného. Nejsem padlá na hlavu, nic jsem jim neposlala. Dala jsem podnět k vyšetřování policii. Mám strach, aby ten můj účet s mým jménem nebyl zneužitý k nějakým protiprávním aktivitám. Pokud by tomu úchylákovi šlo jen o to, mít své stránky na FCB, tak si přece mohl založit svůj profil, ne? Když to tak vezmu logicky, účet mi byl ukraden v době, kdy byl deaktivovaný, tudíž neviditelný pro lidi na internetu, tak jak jej mohl někdo ukrást, když o jeho existenci nikdo nevěděl? Proč po mně chce FCB stále další a další průkazy totožnosti? Pokud jste se s tím již někdo setkali, dejte mi prosím vědět. Mám podezření na nějakou organizovanou skupinu, která krade lidem deaktivované účty (tudíž musí jít o někoho přímo z FCB - ten chytrák, co mi píše, se podepisuje jako Dominik User Operations a myslí si, že i když nemá ani příjmení, tak že mu zřejmě pošlu všechno včetně mé platební karty a PINu k ní) proto, aby z nich pak mohli loudit zaslání dokumentů, které pak zneužijí.

[62] Dalibor 12. 12. 2012, 10:56
BADOO je ta největší sračka jaká existuje. Právě jsem se vrátil z Police kde jsem byl nahlásit zneužití dceřiných fotek a založení nějakého jejího profilu. Jsou to nehorázné prasata. Holka má 15 let a u nich prý hledá chlapy 18-32 .Jsem z prominutím tak nasraný,že potkat toho admina nebo jak si ti buzíci tam říkají,tak ho polámu na místě. Pane bože ty to vidíš a slibuju ti,že dostat to prase do ruky tak mu ho urvu a nacpu mu ho do zadku...Musím si vzít prášek a jít si zakouřit,jak jsem vytočený,že nemůžu najít kontakt na někoho tam u nich.

[63] Zdeněk e-mail 25. 06. 2017, 16:30
A pročpak si všichni myslíte,že už není potřeba platit štáby důstojníků StB a osatních bezpečnostních operativ.

[64] Lukáš Marvab e-mail 30. 07. 2017, 21:25
Mě to je jedno, co na tom že má někdo moje data.

Přidat komentář

Jméno
E-mail
Web
Text
    Odesláním souhlasíte s pravidly.

Kategorie blogu

Twitter feed

Poslední články

Poslední komentáře

Mark Fumi: Velké poděkování obchodním financním firmám za záchranu života svého syna nikdy bych to udělal bez vaší finanční pomoci, téměř jsem se vzdala života, protože moje jediná dítě a syn ležel v polovině mrtvého v nemocnici a pro mě nebyly peníze provozuj operaci, že... Ukázat
Ben Walter: Jmenuji se Ben Walter Jsem tady, abych svědčil o úvěrové společnosti, která mi pomohla půjčku, kterou jsem hledala, život byl pro mě těžký a nebyly peníze na dokončení mého projektu Moje banka mi odmítla půjčit mi nějaké zakladatele kvůli mému kreditní skóre jsem... Ukázat
Rita Reagan: Nikdy jsem nevěřil v půjčování úvěrů na internetu, až jsem téměř ztratil svůj projekt a byl jsem zmatený a nevím, co mám dělat, než jsem narazil na úvěr půjčovací společnost s názvem Trade Finance Company zpočátku jsem nikdy nechtěl udělat žádnou transakci s... Ukázat
Pastor Osas Freeman : Říkám vám: Ptejte se a bude vám dáno; hledat a najdete; zaklepat a dveře se vám otevřou. ... (Matouš 7: 7) Vážený zákazníku. Takže bez podpory vaší banky můžete obdržet Moje finanční podpora splácet dluhy a platit účty a dělat svůj projekt soukromý úvěr JETE V PŮSOBNOSTI ÚVĚRU @... Ukázat
selma neva: Dnes mám velkou radost s rodinou. Jmenuji se SELMA NEVA žijící v USA. Můj manžel mě nechal 3 roky dobře a já ho tak moc miluji, hledal jsem způsob, jak ho od té doby dostat zpátky. Zkoušel jsem spoustu možností, ale nevrátil se,... Ukázat

Vyhledávání

Nastavení

Velikost písma: Abc Abc Abc